CHCESZ ZWRÓCIĆ PRODUKT? NIE MA PROBLEMU!

  • Jeżeli nasz produkt w jakiś sposób nie spełnia Twoich oczekiwań zawsze możesz zmienić zdanie i zwrócić go do nas w oryginalnym opakowaniu w terminie do 14 dni od daty zakupu i otrzymać pełny zwrot kosztów.

  • Bądźmy uczciwi - towar, który chcesz zwrócić musi być nienoszony z etykietą, w nieuszkodzonym i oryginalnym opakowaniu. W razie niedotrzymania warunków, zastrzegamy sobie prawo do odliczenia aż 20 % z kwoty zwrotu.
  • Prosimy zachować szczególną uwagę podczas przymierzania naszych produktów, tak aby ich nie pobrudzić i nie uszkodzić. Nie licząc wadliwych produktów, jedynie produkty w takim samym stanie w jakim zostały Ci pierwotnie dostarczone będą przyjęte do zwrotu.
  • Prosimy o dbanie o produkty pozostające w Twoim posiadaniu i zwracając nam produkty prosimy o dołączenie oryginalnego opakowania, etykiet, metek i akcesoriów.
  • Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.
  • Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni  na zasadach określonych w przepisach prawa.
  • Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i podasz nam numer rachunku bankowego, zwrot nastąpi na wskazany nr rachunku. W razie braku podania nr rachunku bankowego, zwrot nastąpi w takiej formie w jakiej dokonałeś płatności.
  • Nie martw się, jeżeli nie możesz znaleźć podsumowania zamówienia, wystarczy, że klikniesz na poniższy link, wydrukujesz formularz i uzupełnisz potrzebne informacje. Nie zapomnij podać numeru zamówienia, potrzebujemy go, aby zrealizować zwrot. Znajdziesz go na swoim koncie.


JAK DOKONAĆ ZWROTU?

Towar możesz zwrócić na własne koszty pod adres:

SOFT COTTON s.r.o.
Frydecka 770/291
719 00 Ostrava
Czechy

Zakupiony towar możesz zwrócić na wyżej podany adres z kopią faktury i wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy, który wysłaliśmy do Ciebie wraz z potwierdzeniem zamówienia. Paczek nie można wysłać za pośrednictwem kuriera InPost!

Następnie zwrócony towar sprawdzimy, czy jest w oryginalnym opakowaniu i ma wszystkie metki i etykiety. Jeżeli będą spełnione wszystkie warunki zwrotu, wymienimy Tobie towar za inny lub zwrócimy pieniądze. Decyzja należy do Ciebie.

Zwrócimy Tobie pieniądze

Od momentu, kiedy kurier dostarczy nam paczkę, przejrzymy ją i zrealizujemy przelew na Twoje konto do 10 dni.

Cały proces jest szybki i prosty!


Warunki odstąpienia od umowy znajdziesz w regulaminie sklepu